Selasa, 25 November 2008

Persiapan Kongres KeADILan berjalan lancar - SU Agung


suarakeadilan |

KONGRES ke5 KeADIlan bakal menyaksikan perwakilan daripada 110 Bahagian dari seluruh pelusuk negara dan secara tidak langsung ia akan menjadi perhimpunan kongres terbesar pernah dianjurkan.

Setiausaha Agung KeADILan, Sallehudin Hashim berkata dianggarkan lebih 2000 perwakilan dari Bahagian akan berkumpul di Stadium Malawati, di Shah Alam, tempat Kongres berkenaan akan diadakan dari 28 hingga 30 November ini.

Menurut Sallehuddin, semua perancangan dan persediaan sudah dimulakan sejak 10 hari lalu dan persediaan yang dilakukan adalh untuk memastikan Kongres kali ini lebih tersusun dan juga meriah.

Beliau menambah kakitangam parti di sekreteriat untuk kerja-kerja biasa sudah mencukupi tetapi bila ada projek seperti kongres dan sebagainya maka khidmat kakitangan parti di peringkat negeri-negeri juga akan digunakan

Menurutnya terdapa 13 orang setiausaha kerja yang bergaji iaitu wakil pusat di pejabat negeri dan mereka akan ke Kuala Lumpur mulai 24 November ini untuk membantu kerja-kerja yang berkaitan....more.