Rabu, 28 Januari 2009

Jangan Terlalu Ghairah...ingatan untuk Semua.

Berhati-hati Wahai Pemimpin....Cepat Naik, Cepat Turunnya....

Tahniah Adun Bota kerana sanggup melompat ke PKR. Kenapa PKR, kenapa tidak PAS? Melayu Islam dan Melayu UMNO ni lain sikit. Berjuang untuk poket sendiri. Bila cerita tentang poket sendiri .. elok lah pilih PKR.Kenapa Adun Bota melompat?

Baca cerita di bawah
Panglima "Si Kitol" ... Kejayaan Datuk Nasaruddin membalas dendam dan menipu pengundi BN di Bota nampaknya turut diintai dan menarik minat ADUN Lintang, Datuk Ahamad Pakeh Adam. Bagaimanapun beliau masih mencari-cari lorong keluar yang ditebas oleh Datuk Nasaruddin itu.Beliau yang turut tewas dalam pemilihan Ketua UMNO Bahagian Sungai Siput turut mengesahkan menerima tawaran melompat dan ditarik tangannya untuk berjumpa Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Rata-rata wakil rakyat yang kecewa dan tewas dalam pemilihan peringkat bahagian UMNO akan memberi alasan "dah orang anggap Ketua UMNO Bahagian lebih penting daripada wakil rakyat, habih cam no.....?

Sekali lagi tahniah kepada Datuk Nasaruddin kerana berjaya 'merompak' kepercayaan orang UMNO dan seramai 6,556 pengundinya. Namun Datuk Nasaruddin dan mereka yang hendak mengikut jejak keparat itu perlu tunjuk kejantanannya jika betul-betul mahu berjuang di luar tembuk. Letak jawatan ADUN, buka gelanggang dan teruskan perjuangan.

Kalau tidak nanti akan dilabelkan sebagai jenama Panglima 'Si-Kitol'. selanjutnya di s i n iAku masih berpegang kepada prinsip, Cepat naik, cepat la turun nya. Nak cepat alih kuasa, kena minta orang BN masuk PKR. Lepas tu PKR akan rosak dengan perangai UMNO yang ada di dalam.PKR sekarang sedang kumpul barang barang reject dari parti UMNO. Ikhlas ke mereka berjuang?

Posted by ketambatu.