Selasa, 30 Disember 2008

PKR Selangor pula Kecoh! Apa nak jadi?

Kecoh ... PKR Selangor sedang kecoh.Kalau tidak di pulihkan, merosakkan seluruh parti PKR. Kekal di dalam PKR adalah mereka mereka yang gila jawatan dan mahu menjaga periuk nasi mereka. Takut kehadapan, takut bercakap, sindrom membisu sudah menyerang ahli ahli dan pemimpin PKR.

Pemimpin PKR di dalam dilemma. Mahu mengorbankan Khalid atau Ahli Parliman Kapar? Yang mana satu?Khalid bukan menjadi musuh kepada penyokong UMNO sahaja, tapi kepada PKR sendiri. Pergi lah ke mesyuarat bahagian atau negeri, semua lahirkan rasa tidak puashati mereka kepada MB Selangor, selaku ahli koperat dan di dalam masa yang sama mentadbir negeri.

Tapi hanya di belakang. Kalau ada kelibat wakil wakil MB, hatta ketua AMK K. Selangor pun, semua jadi senyap.Menilai siapa yang suka siapa? Yang pasti, pemimpin marah pada Manickavasagam, sedangkan penyokong tidak suka MB Selangor.

Sekarang terserah ... mahu mengorbankan Khalid atau Mike? Adakah mengorbankan Khalid boleh menutup semua rasa gundah gulana atau korbankan Mike untuk pulihkan parti.Di sini aku mulakan undian untuk memilih Mike atau MB Selangor.

Posted by ketambatu at 10:04 AM
Labels: